22 Ekim 2010

Etsy alışverişim




İnternetten alışverişi seviyırum. Aslında alışverişin her türlüsünü seviyorum ama internetten alışverişin şöyle bir artısı var: Aldığınız ürün birkaç hafta sonra hiç beklemediğiniz bir anda size paket içinde geliyor ve sanki hediye almış gibi hissediyorsunuz!

Bundan 10 gün evvel sıklıkla kullandığım strawberrynet bana bozuk parfüm gönderdiğinde internetten alışverişe tövbe etmiştim. Sadece bir gün sürdü bu tövbem! Arkadaşım Dilek bana Etsy'den beğendiği birkaç dükkanın linkini göndermi. Orada bir broşa aşık oldum ve hemen sipariş ettim.

Ürün ertesi gün Romanya'dan kargoya verildi, vee az evvel elime geçti. Şimdiye dek internetten yaptığım alışverişlerin en tatmin edeni bu oldu diyebilirim.

Bir defa çok güzel paketlenmişti, kırılacak bir rün olmamasına rağmen baloncuklu zarfa konmuş iyice sarılıp sarmalanmış.

Zarfın içinden fotoğrafta gördüğünüz sarı puantiyeli hediye paketi çıktı. Bir de sevimli kart iliştirilmişti yanına.

Kartta simli pembe kalemle yazanları fotoğraftan okuyamıyorsunuz, ters çektiğim için. Şöyle yazmış satıcı: "Thank you so so much for everything. Wish you all the happiness in the world. Hi, Hi."

Doğum günümmüş gibi hissettim!

Broşa gelince, tam beklediğim gibi. Hemen hırkamın yakasına iliştirdim bile. Üzerindeki kızı arkadaşlarım bana benzetti! Hehe

www.etsy.com

1 yorum:

diletta dedi ki...

gule gule kullan. super seker bisi ve evet sana benzio :)ne guzel paketlenmis sanki arkadasin hediye gondermis gibi. I love ETSY!