02 Kasım 2010

Favori Pantonen ne?





Pantone renk kataloğunu dergi karıştırır gibi karıştırırım bazen. İçindeki tonlar bir hayli ilham verici. Pantone'nin defter, sandalye, fincan gibi çeşitli ürünleri var şimdi piyasada. Bu sabah Bilstore'da bir adet Pantone defter, bir de Pantone kupa hediye ettiler. Kupalarda zaten gözüm vardı ve edinmek istiyordum. (Bilstore Şişhane mağazası içindeki kafede kahveniz bu kupalarla ikram ediliyor) Şansıma çok da bayılmadığım bir mavi denk geldi, en kısa zamanda maviyle uyumlu bir renk kupa daha almayı planlıyorum ki gözüme biraz daha anlamlı gözüksün.
Defterin rengiyse güzel olmasına güzel ama Moleskine çakması ne yazık ki. En büyük eksisiyse mavi renk sayfaları.
Defteri boşverin ama fincanlardan (espresso boyu da mevcut) bir takım edinin.

5 yorum:

diletta dedi ki...

http://www.etsy.com/listing/50792808/pantone-color-chip-805u-2x-pendant

sen bunu da cok seversin :) bu renge hasta oldum.

Adsız dedi ki...

bu defteri nasıl edinebiliriz

Shibafu dedi ki...

Bilstore'larda mevcut. Yalnız sayfaları pek kullanışlı değil, ben memnun kalmadım. Moleskine'e dönüyorum.

Unknown dedi ki...

Merhaba ben de amazon.com da görmüştüm pantone kupalarını.Türkiye'de bulabilir miyim diye bakınıyordum.Çok saolun billstore da olduğunu öğrendim sayenizde.Şu an gidip alma şansım yok.Fiyatları hakkında bir bilginiz var mı peki?

Shibafu dedi ki...

Fiyatları ne yazık ki aklımda değil... Rica ederim :)