20 Kasım 2010

Evde cupcake



Yemek, özellikle de pasta kitaplarına bayılıyorum. Kütüphanemde onlarcası bulunuyor, ama şimdiye dek pek azından bir şey denedim. Ama en son elime öyle bir kitap geçti ki, kurabiyeler, pastalar, cupcake'ler yapmak için sabırsızlanıyorum! Neden yapmıyorsun diye sorarsanız; misafir gelmesini bekliyorum ki hepsini ben yemeyeyim!

Kitabın ismi 'Butik Pastacılık'. Atölyelerinde pasta workshop'ları da düzenleyen Işıl Sözer ve Berna Gürşen tüm bilgilerini bu kitapta toplamış. En temel malzeme ve teknikler, süsleme, pişirme, ne ararsanız iinde mevcut. Fotoğraflar ve tasarım da gayet iç açıcı. Mutfakta vakit geçirmeyi sevenlere iyi bir yılbaşı hediyesi olur. Fiyatı 60 TL.

3 yorum:

Diletta dedi ki...

oh oh ne guzel kitap valla.
ben yapiyorum ve yiyorum. Mesela sadece kahvalti olarak uzerine recel surulmus muffin! Pisman olmuyor insan boylece :)

Shibafu dedi ki...

Ya da üzerine Nutella sürülmüş!!! Aaaaaaaaah!! =)
B kitapta içi krema dolgulu cupcake yapma tarifi de var, yazarım sana =)

Diletta dedi ki...

Oh nutella!
bende sana hindistan cevizli kurabiye tarifi yolluycam. super oldu! ben aciktim simdi!