29 Kasım 2010

Ladurée Bebek



Biliyorum bıktınız bu muhabbetten; geliyor, geldi vs. Bu yüzden kısa kesiyorum. Nihayet açıldı Ladurée Bebek. Zaten hafta sonu yolunuz Bebek'e düştüyse yürüyen üç kişiden birinin elinde Ladurée poşeti olmasından da anlamışsınızdır.

Dükkan pek güzel. Cep telefonumun şarjı bitmiş olduğundan fotoğrafını çekemedim, paylaşamıyorum. Oturacak yer olmaması handikap, alacağınızı alıp gitmek zorundasınız. Hani içeride biraz fazla vakit geçirdiğinize bile kalabalık yaratmış oluyorsunuz.

Şimdilik sadece macaron (10 çeşit) ve birkaç çeşit şekerleme mevcut pastane ürünü babında. Cupcake, tartölet benzeri ürünler henüz gelmemiş. Reçel, çay-kahve, hediyelik eşyalar da rafta yerlerini almışlar. Plastik çantaları pek güzel! (Doğum günüm Mart'ta, ilgililere duyurulur =)

Macaron'a gelince. Tatları tam da beklediğim gibi nefis! Fiyatları tam da beklediğim gibi, yüksek (3,25 TL).

Müşterilerin her adımını köşeden izleyen suratsız sahipleri ve Ladurée adını moda dergilerinde görüp ot diyetlerine aykırı olduğu halde trend olduğu için koşa koşa macaron yemeye gelmiş  -so called- fashionista'lar da olmasa tadından yenmez.

Sonuç:
Köyümüze geldi Ladurée! Hastası olduğumuz tat artık yanıbaşımızda. Yani; Paris'e gitmek için bir sebepten daha olduk. "Ladurée macaron'larının hastasıyım şekerim" beyanatının hiçbir havası kalmadı...  Ladurée öldü, yaşasın Pierre Hermé!

6 yorum:

Tuğgül Türkoğlu dedi ki...

İstanbul'da yaşamıyorum,websitesi bile henüz yok,hala Fr üzerinden bir sitesi mevcut.En azından şuanda Türkiye'de.Nasıl sipariş edebilirim ?

Shibafu dedi ki...

İstanbul dışına gönderim yaptıklarını zannetmiyorum. Mağaza telefonu:0212 263 57 42
İsterseniz arayıp konuşun.

Adsız dedi ki...

MAKARONUN HAVASI SÖNDÜ...LADUREE OUT..
Laduree'nin havası söndü.Dükkanlar sinek avlıyor,inanmazsanız gidin de bakın..Bayat makaronları 3,60 TL./Adet den günlük diye satıyorlar..MONACO'da üretiliyor,yolda gecen süre,gümrükde bekleme ve depodan satışa arz derken enaz 3 KOCA HAFTA geciyor..Bilgilerinize..

Adsız dedi ki...

ben yeni istedım antalya ya . şahane bır paket gönderdıler bana bebekten. paris ten aldığımın aynısı ve taptaze idi. çok teşekkur edıyorum ekıbede. hiç karalamayalım arkadaşlar mutluluk verici tüm tadlar.

salın dedi ki...

bırşeyler oluyor sankı ladurede.
ürünler gelmıyor çeşitler azalıyor ama
fiyatlar hep artıyor 4 lıra olmuş
galıba tarıhlerıde eskıymış ürünlerın öyle duydum.
kazıklanıyoruz galıba

Adsız dedi ki...

Laduree'ye bence gitmeye hiç gerek yok. Göz göre göre kazıklıyorlar müşteriyi. Ne günlüğü ya dondurulmuş geliyor tüm makaronlar. Ana depoya konuyor. Oradan ihtiyaç oldukça mağazalara dağıtım yapıyorlar. Bazen tarihi geçmiş olması da cabası. Üstüne üstlük 1 tane makaron 4 TL (Yine artmadıysa eğer). Sadece yuh diyorum.