01 Ekim 2010

Nostalji kafası

Sonbahar havasından mı bilmiyorum ama eskiden çok sevdiğim birkaç şarkıya sardım birkaç gündür. Senelerdir dinlememiştim bazılarını. Fizy'den bulup bir kez dinleyince yetmedi, tekrar tekrar dinledim.. Bazı şarkılar bana başa şarkıları da hatırlattı, onarı da ekledim listeme. Gözümün önüne eski fotoğraflar, kokular, artık görmediğim kişiler geliyor. Nostalji böyle bir şey; en kötü anı bile güzel, hatta komik gelebiliyor.

Önce playlist'i veriyorum, ardından birkaç anı. Okuyup da anımsayan lütfen mesaj atmaktan ve unuttuklarımı paylaşmaktan çekinmesin!

OST
-Muse/Unintended
-Kargo/Yıllar Sonra
-Rialto/Monday Morning 5.19
-Fastball/The Way
-Polaris/Waiting for October
-Metallica/Mama Said
-Sex Pistols/My Way
-Pixies/Where's My Mind
-The Prodigy/Breathe
-Rammstein/Engel
-Die Toten Hosen/Freitag der 13.
-Depeche Mode/Barrel of a Gun

Flashbacks
Kırmızı saçlar... bej Converse... sarı gömlek... kantinde Rıfkı... ev partileri; Tabu, balkonda sigara (ben  içenleri balkona tıkan kişi oluyorum tabii ki), video, 'Southpark: Bigger, Longer, Uncut', şişe çevirmece... airportcoffee... Pete&Pete... Almanya... Taksim... bira... Dude, Where Is My Car... davul... punk rock... Kenny's Dead... Rabbits from 62... Bronx... Pendor... Catharsis... Taksim Doors... ex nihilo nihil fit&ding an sich... turuncu... Atlas Pasajı... Subway, Mosquito, CafeShop... Akmar... Ibanez... Martin... Dr Martens... renkli saç spreyleri... Eastpack... Diddl ajanda... Rugrats, Angelica... Aaah Real Monsters!.. Clarissa... Star Wars... Mc Donald's... Foubleu... trapez...  MIRC... ICQ... Krebstar... zing bum tafarel... ferük... silik... böcek...direk... mercimek ahmet... "good girls don't go to the discos but bad girls go to the discos"... "soyez sages comme des images"... let the sunshine in... it's because little Fantine won't give him his way... 7.15 Karaköy vapuru... Filler ve Çimen... sürahi doldurma cezası... Espace Francophone...Küçük Oyuncu... Tatil Senesi... Sodexho teyze...

4 yorum:

Me dedi ki...

Yuzume gulumseme geldi: Mc Donald's... Foubleu... trapez (boyle birsey vardi ama detayi neydi?)...mercimek ahmet... "good girls don't go to the discos but bad girls go to the discos" (bu SUPERRR)...Pete&Pete donemini de hatirliyorum, HAHAHA

Shibafu dedi ki...

Hahaha :)) Trapez Foubleu'nün benden hoşlanan arkadaşıydı =))
Başka hatırlamadığım şeyer var mı? Ekleyebilirsin... Mesela ben hemen bir tane ekliyorum: Karlı buzlu bir kış günü Cadde'deki Schlotzsky's :))) Veya Mösyö'den alınan kalemler, defterler... Yeşil kaplı Vocabulaire, mavi kaplı Lecture ve kırmızı kaplı grammaire defter-kitapları...

Me dedi ki...

HAHA karli Cadde'yi hic unuturmuyum!!! En az yilda bir aklima gelir, gulme tutar hatirladikca. Ve elbette farkli renklerde kaplanan defterler. Ne guzel gunlerdi aslinda ya...Peki Hazirlik 1'de senin sinifta surekli sarki mirildanmani ve sira altinda ayak cekismesi yaptigimizi hatirliyor musun? Ayrica, "Pendant que vous faites vos exercises..." oryantal stilinde :P

Shibafu dedi ki...

Hahaha valla haz 1'de şarkı söylediğimi hatırlamıyorum ama orta 1'de Evita çıktığında sürekli Don't Cry For Me Argentina söylediğimi hatırlıyorum, sinir ediyodum sizi :)
Ayak çekişmesini tamamen unutmuşum...
Amaaa 'pendant que j'interroge quelques unes, vous faites vos exercices' asla unutmayacağım bir şey, gerdan kırarak =)))))