13 Temmuz 2010

Wedding cupcakes






Düğünümüz Türkiye standartlarında klasik bir düğün değildi. Pasta konusunda da uzun zamandır düşündüğüm şeyi hayata geçirdim; cupcake!

Her şeyden önce, cupcake ne kadar sevdiğimi bilmeyen yok. Aslında tadından çok görüntüsü beni tavlıyor. Hatta tat bakımından pek çok pasta ve tatlıyı cupcake'e tercih ederim. Ama düğünde sadece görüntüye yüklenip, davetlileri bol şekerli, yavan pastacıklara mahkum etmek istemedik.

Dev bir kılıçla kat kat maket pasta kesmek neyse ki ne bizim aramızda ne de ailelerimiz arasında söz konusu bile olmadı. Dolayısıyla şehirdeki görüntü/tat/fiyat oranı en dengeli cupcake'i bulma işine giriştim; zaten bunu daha evvel sizinle paylaşmıştım.

Bizim için bu araştırmanın galibi Klemantin oldu. Bir cumartesi sabahı pastanenin sahibesi Deniz Orhun'la buluştuk ve çeşit çeşit cupcake tattık. Varlhona çikolatalı ve limonluda (düğün temamız limondu) karar kıldık; 200 çikolatalı, 100 adet de limonlu sipariş ettik. (Garanti olsun diye fazla yaptırmıştık ama epey arttı, düğünü takip eden günlerde bol bol cupcake yedik ve sağa sola dağıttık...)

Cupcake'lerin üzerini süslemesi için kağıttan flamalar yaptım; bir çift de güvercinimsi yaratık =) Kitsch olmayan, ufak gelin damat figürü bulamayınca böyle bir şey yapmak durumunda kaldım son gün. Bence fena da olmadı

Cupcake'ler şampanyayla kadeh kaldıracağımız zaman kat kat bir standa dizilmeye başladı. Buradaki şanssızlık davetlilerin bizim yememizi beklemeden, dizildikleri anda alıp yemeleri oldu. Bunu tahmin ettiğimizden cupcake'leri düğünün en başında yerleştirmemiştik. Ama daha dizilirken yeneceğini de düşünmemiştik, pes doğrusu :))

Sonuç: Cupcake'lerin her iki çeşidi de çok beğenildi, günlerdir birileri beni arayıp nerede yaptırdığımı soruyor.

Yukarıda görmüş olduklarınız limonlu olanlar. Çikolatalı çekilmemiş sanırım. Fotoğraflar Emel Ernalbant'a ait.

Klemantin'e www.klemantin.com.tr'den ulaşabilirsiniz.

1 yorum:

karamelam dedi ki...

bencede çok doğru bir karar olmuş klasik, alışılmışın dışında bir ikram olmuş. size de mutluluklar...