07 Temmuz 2010

Düğün notları



 Bir senelik hazırlık, sadece üç saat için... 27 Haziran 2009'da o malum soruya "evet" dedikten tam 364 gün sonra, 25 Haziran 2010'da tanıkların huzurunda birikte "evet" dedik. On iki gün gibi geçen on iki ay boyunca o günü planladım.

 Yükselen burcu oğlak olan bir koçun düğün hazırlıklarını bir düşünün! Son derece sistematik ama dağınık, sabit fikirli ama bir yandan da maymun iştahlı...

 Her şeyle bizzat ilgilendim, organizatör girmedi araya. Pastacıyı, çiçekçiyi tüm şehri arayarak seçtim. Ve tüm seçimlerimden çok memnun kaldım!

Pasta yerine istediğimiz cupcake'leri Klemantin'den Deniz Orhun yaptı. Son derece titiz ve iyi bir iş çıkardı. Varlhona çikolatalı ve limonlu iki ayrı çeşit sundk o akşam. İkisi de çok övgü aldı. Cupcake'lerin süslerini ise ben yaptım.

El buketi, boutonniere, corsage ve nikah alanı süslemesini La Maison des Fleurs yaptı. Ne hayal ettiysem aynısı o gün karşımdaydı. Fiyat konusunda da ellerinde geleni yapıyorlar. Nikah kürsümüzü de onlardan kiraladık.

Düğün öncesi fotoğrfları Emel Ernalbant çekti. Düğün sırasındaki çekimleri ve video çekimini ise Foto Süleyman yaptı. Foto Süleyman'ın sonuçlarını henüz görmedik ama düğün boyunca çok özenli çalıştılar ve hiçbir aşamada canımızı sıkmadılar. Emel'in çektiklerinin bir kısmını ise bugün gördüm (biri şu yukarıda grmekte olduğunuz kare), hepsi mükemmel!!! Kendisi Londra'da yaşıyor ama sık sık İstanbul'a gelip gidiyor Yakında adını çok sık duyacaksınız.

O gün sabahtan yağan yağmura rağmen (dekorasyon konusunda bizi epey sıkıntıya soktu, planladığımız bazı şeyleri gerçekleştiremedik) her şey çok güzeldi. İnsanlar genelde kendi düğünlerinden bir şey anlamadıklarını, pek eğlenemediklerini söyler. Bizde hiç öyle olmadı. Her saniyesini yaşadım ve çok çok eğlendim. Bunda en büyük etken şüphesiz bizimle olan dostlarımız ve işlerin düzgün yürümesini sağlayan ve her adımda bana destek olan nedimelerimdi.

Gelelim bölüm sonu dersine...
1. Kendi düğününüzün organizatörü olmak çok zor. Her ne kadar bol vaktiniz olsa da düğün günü yapılması, başında durulup ynlendirilmesi gereken çok fazla iş var ve bunu sizin yapmanız imkansız. Mutlaka bir organizatörle anlaşın.
2. Haziran sonunda bile yağmur yağabilir, mutlaka bir B planınız olsun.
3. Gerçek arkadaşlarınızı o gün tanıyacaksınız. Biri sırf sizin için kalkıp İrlanda'dan gelir, 'kardeşim' dediğiniz başka biri son anda satar... Kara kaplı yanınızda olsun.
4. Beyaz giyenler mutlaka çıkar, hazırlıklı olun.


P.S. O gece en çok müzikler konuşuldu. Evet, şarkıları biz seçtik ama DJ de bizi güzel önlendirdi ve o akşam şarkıları çok uygun anlarda çaldı. Mehmet Seymen'e teşekkürler!

4 yorum:

Me dedi ki...

Beyaz giyen oldu mu gercekten? Senin guzelliginden dikkatimi cekmemis. Kim giydi beyaz?

Shibafu dedi ki...

Evet, iki kişi... Hatta benim gelinliğimden daha beyazdı onlarınki =)) Bir ara deşifre ederim ;)

Saol canım benim.

Style Panda dedi ki...

acaba dugunun nerede oldu? bende farklı önümüzdeki sene bir dugun yapmak istiyorum ve farklı mekan arayışı içerisindeyim. bilgi verirsen çok sevinirim:)

Shibafu dedi ki...

DÜğün Boğaziçi'nde oldu. Eğer gerçekten farklı ve drt dörtlük bir düğün istersen yardımcı olabiliriz, butik düğün organizasyonu&danışmanlığı yapıyoruz. Sevgiler