21 Temmuz 2010

Princess' diary



Daha evvel California Nail Bar'dan söz etmiştim size. Kuaförde manikür-pedikür yaptırmaktan nefret eden ben ve benim gibiler için devrim niteliğindeydi. Son altı aydır benzerleri çoğaldı; The Nail Job, Q Nail Bar, Pronail... (Herbiri hakkında detaylı bir raporu Time Out Ağustos sayısında bulacaksınız!)

Bir de Misk Nail Spa var ki hepsinden ayrı tutmak lazım. Anadolu yakasında olduğu için değil, dekoruyla, hizmetiyle, kokusuyla hiçbirine benzemediği için.

Pembe-gri-beyaz tonlarda, kokoşukla sadelik arasında titizlikle dengede duran bir havası var. Çalışanlar son derece ilgili ve kibar.

Ben Misk'e düğünden önceki gün gittim. Gelin paketleri de mevcut ama içeriği bana uymadığı için bakımlarımı tek tek seçtim.

Masajlı manikür ve pedikür seçtiğinizde uygulanacak peeling, tuz ve kremlerin kokularını deneyip seçiyorsunuz. Ben ferahlatıcı nane&çikolata seçtim pedikür için. Manikür içinse citrus. Kokular arasında kendinizden geçiyorsunuz. İnanın o an deli gibi yağan yağmurun stresini bile (ertesi gün açık havada evleneceğim düşünsenize!) azalttı. Ayaklarıma masaj yapılırken bir yandan da ikram edilen kahveyi yudumladım.

Sahibesi Ceren Hanım'a düğün için kaygılarımdan bahsettiğimde gelinlikçi komşusunu arayıp bana uygun bolero olup olmadığını dahi sordu!

Oje olarak kanserojen madde içermeyen ve müthiş renk skalasına sahip Essie markasını kullanıyorlar. Ertesi günkü durumdan ötürü krem rengi sürdürdüm ama aklım feci şekilde güneşte renk değiştiren ojelerde kaldı!

Şimdi eve ve işe yakın olduğu için Bebek'teki Q Nail Bar'a gidiyorum ama Misk'e uğrayabilmek için karşıya geçme planları yapıyorum. Sonrasında yağmur bitsin, güneş çıksın, ojelerim renk değiştirsin :)

Misk Nail Spa
http://www.misknailspa.com/

Hiç yorum yok: