11 Mart 2010

Yine cupcake meselesi...


Obsesif bir tip sayılmasam da, çoğunlukla uyduğum eşşeği kuyruksuz bıraktığım söylenir. Bir ayı aşkın suskunluğumu yine cupcake ile kesiyorum. Bu ay dergiye bir cupcake dosyası hazırlıyorum, bu nedenle de sabahtan akşama kadar cupcake tadıyorum! Ofise kutu kutu cupcake geliyor, hepimiz tatlı komasının eşiğindeyiz. Tabii ortada bir de ufak problem var: Feci rejimdeyim! Dolayısıyla ucundan ucundan tadıyorum. Konuyu başkasına veremezdim çünkü düğün için de zaten bu tadım faslını yapmam gerekiyordu. İstanbul'un en iyi ve en kötü cupcake'i kafamda şekillendi sayılır. Sonucu önce dergide, sonra burada paylaşacağım, takipte kalın.

5 yorum:

$afak dedi ki...

Kıskandın di mi hemen bişiler yazınca :)

Çok denemeden gözünle seç ;)

Adsız dedi ki...

Bunlar cupcake'e benziyor ama degiller.

Shibafu dedi ki...

Neden?

Adsız dedi ki...

cok guzel gorunuyorlar tatlari da superdir suphesiz.

Ama cupcake'in alti daha uzun olur ve etrafindaki ambalaj da tamamen yapismis olur cupcake'e. Su sekil http://img.photobucket.com/albums/v405/sara_laughs/xanga/cupcake.jpg
ornegin.

Ust kismi olmus ama.

Shibafu dedi ki...

Evet kek kısımları gözükmüyor, bildiğimiz cupcake'e göre basıklar, sanki keki kabarmamış gibi. Ama bu demek değil ki bunlar cupcake değil. Things aren't what they seem... Bu arada tatlarını bilmiyorum çünkü resmi internetten seçtim.