26 Mart 2010

Murada ermek...


Daha evvel müjdesini vermiştim Uterqüe geliyor diye. Geldi nihayet! Akmerkez şubesi şubatta açıldı aslında ama resmi açılış dün Teşvikiye şubesi ile yapıldı. Sabah ve akşam olmak üzere iki ayrı açılış daveti verdiler, sabahkine gitmeyi tercih ettim. Sofa Hotel'deki kahvaltıya geç kaldığım için doğrudan konuşma salonuna girdim. Son derece sıkıcı konuşmalara (mağazamız şöyle kaliteli, böyle kaliteli..) bir de aç karnına katlanmak durumunda kaldım, soru-cevap kısmına geçildiğinde saçma sapan, zaten cevabı konuşma esnasında verilmiş sorular başlayınca daha fazla dayanamayıp dışarı çıktım ve kahvaltı büfesinde karnımı doyurdum.
Ardından işin en güzel kısmına geçildi, mağaza ziyareti. Sofa Hotel'in birkaç adım ötesindeki mağazaya gittik topluca. Vitrinin önüne gerilmiş siyah perdeler gururla açıldı ve böylece aylardır yolunu gözlediğim Uterqüe ile ilk kez yüzyüze geldim. Benden heveslisi yoktu galba ki kapıdan içeriye adımını ilk atan ben oldum. (Aslında sabahki sıkıcı konuşmalar yüzünden olsa gerek, geri kalan kimsede en ufak bir heyecan kırıntısı yoktu. Ne konuşmalar ne perde açılışı en ufak bir kıpırtı oluşturmadı davetliler üzerinde). Mağaza ufacık, dolayısıyla ürün çeşitliliği de o ölçüde. Ayakkabılar, giysiler, aksesuarlar tam beklediğim çizgide; harika! Bahar koleksiyonu pudra ağırlıklı pastel renklerden oluşuyor çoğunlukla. Fiyatlar da, genel duruş da Massimo Dutti'ye yakın geldi bana. Bir babet beğedim, 200 küsür liraydı. Maaşım yatar yatmaz soluğu nerede alacağım belli, biri beni tutsun!

Hiç yorum yok: