19 Eylül 2010

Fashion's Night Out notları



Birilerinin bana 'yeni sezon alışverişini bugün yap!' diye dikte etme fikri pek hoşuma gitmedi. Hele ki her tarafım fashionista wannabe'leriyle doluyken nasıl rahatça alışveriş yapacaktım ki? Yine de kedi merakım galip geldi ve hazır yolum da Nişantaşı'na düşmüşken etrafı bir kolaçan ettim. İşte Shibafu'Nun FNO notları:

-Şampanya ve ikramlar hemen her mağazada çok başarılıydı. Şaraplı bir akşam yemeğine davetli olduğum için L'Occitane'ın macaron'larını, Beymen'in çikolataya batmış çileğini ve türlü içkiyi reddettim ama Vakko'da Moet&Chandon ikramına kayıtsız kalamadım, bir parça nasiplendim.
-Belediye Abdi İpekçi'nin yapımını bitirememişti, yol toz toprak içindeydi. Buna rağmen Mustafa Sarıgül organizasyonun ana sponsoruymuş havasında Nişantaşı'nda dolaşıyordu. Girdiğim bir mağazaya peşinde kameramanlarla geliverdi, ben dahil içerideki herkesin elini sıkıp şovunu başarıyla sergiledi.
-İkoncan tayfasının tümü Nişantaşı'ndaydı. Ten renkleri sağolsun kolayca seçiliyorlardı.
-Herkesin elinde şampanya vardı ama kimsenin elinde alışveriş poşeti görmedim.
-Pek çok kişi indirimli alışveriş yapacağını zannederek gelmiş, görevlilere ısrarla indirim oranı soruyordu.
-Abdi İpekçi ve onu kesen sokaklar hariç boştu. Gucci'nin önünden geçerken içim acımadı değil, kapıda elinde şampanya tepsisiyle bekleyen görevliyle içeride turntable başında ter atan DJ çok umutsuz gözüküyordu.
- Bu arada Machka'nın yeni koleksiyonuna ba-yıl-dım! Ama %70 indirime girmediği sürece fiyatlarını alınabilir bulmuyorum.

1 yorum:

todi design dedi ki...

:) dovevi scattare anche qualche foto!!