22 Eylül 2010

Alem buysa kral sensin



Bizim milletin nasıl ultra kendine güvensizlikle 'her şeyi ben bilirim' arasında şizofrence seğirtmesi bana çok ilginç geliyor. Bir bakalım;
-Ulu "Aman başkaları ne der?" mottosu
-Bakkala giderken bile üst-baş-saç-makyaj derdine girme ve yurt dışında insanların rahatlığını görünce ağzı açık bakakalma
-Karşındakiyle -ne aşk ne de başka bir konuda- dürüst olamama, hep entrika, göz çevirme, arkadan konuşma..
-Hakkını alamama, ezilme ve akabinde ezebildiklerini ezme
-Kendini sadece twitter'da ifade edebilme, İngilizce bunalım rock şarkılarından 'nobody loves me' tarzı alıntılar yaparak kendini sevdirmeye çalışma (ve sana söylüyorum; haklısın, kimse seni sevmiyor... bunu anladığına sevindim)
 ve dahası...

Amaaa aynı insanlar başka konlarda birden her şeyin en iyisi olduklarını bağıra çağıra ilan etmekten kendilerini alamıyorlar. örnek mi?
-Eski mankenden tiyatroculara: "Hayırrr oyunculuk eğitimi almadııaam ama gerek görmüyoruoamm"
-Çekim için makyajını yapan makyöze: "Yok o renk olmaz bak şöye yapçan. Ay aslında ben kendi makyajımı yaparım, bilio mısıan ben çokk güzel makyajj yaparım, ver ben yapieem"
-Başlığını değiştiren editöre yazardan: "Benimki daha güzel, öyle başlık olmaz, benimkini koyman lazım!"
-Maçı izleyen seyirciden teknik direktöre "Bu adamı kenara alsana, şunu içeri soksana, bak oyunu böyle yapsanaa gerizekalı"
-Taksi şöföründen belediye başkanına: "Bu trafiğin tek çözümü var abi, bak bu yolu böle yapçan, şu yolu paralı yapçan al sana mis gibi! Ah ben başkan olsam.."
-Fransız mutfağını Ratatouille'dan öğrenmiş, dolmayla büyümüş gençten lüks restoran şefine: "Hmm yalnız bu midye böyle pişmez! Normalde sirkeyle hazırlanması lazım, bu olmamış!"
-Gitarda üç akor öğrenmiş yeni yetmeden Santana'ya: "Hoca, o gitarı babam da çalar sen gel bunu çal. İki solo atınca marifet mi oluyo yeaa, ben de atarım hemi de Akdeniz Akşamları'nın ortasında"
-Yeni anne olmış eski kokocudan tüm kadınlara: "Anne olmak bir san'attır, ama korkmayın ben size en güzelini öğreteceğim"
-Hayatı boyunca kilo alıp vermekten her tarafı sarkmış, bilumum hastalıklara sahip olmuş kadından diyetisyenlere: "Ya ne diyeti, lahana çorbasını iç üç gün üstüste, 5 saat gir saunaya terle bak hemen 10 kilo veriosun!"
-Günde üç paket sigara içen tiryakiden kalp cerrahına: "Tütünün aslında zararı yok hoca. Bu radyasyon yayan cihazlar, egzoz dumanı falan var ya işte asıl onlar bozuyo sağlığımızı. Patates kızartması da yerim sigara da içerim bak taş gibiyim öhö öhö öhö"

Ve daha uzaaar gider....


Bugün bu yazıyı yazma sebebim bu bahsettiklerimden birkaçını birden son iki günde tecrübe etmiş olmam. Bir dahaki patlamam ise Harry Potter okuyarak politika yapma sanatı üzerine olacak, takipte kalın...


Tüm loser'lara selam ederek günün şarkısını her şeyi bilen güzide dostlarıma armağan etmek istiyorum: Sen neyişsin be abi!

Hiç yorum yok: