13 Nisan 2010

Kızsal meseleler


Karın ağrısıyla uyandım bu sabah. İçtiğim Majezik fayda etmeyince soluğu Migros'ta aldım. Artık günlerdir kafamda dnüp duran hayali gerçekleştirmek için çok sağlam bir bahanem vardı. Rafları hızlıca tarayıp Eti Browni Intense'i buldum. Çıkarken su reyonuna da uğradım,  her zamanki gibi Abant veya Nestlé alacaktım ki  üzerinde 'your slimming partner' yazan Contrex'in indirimde olduğunu gördüm.

Su ithalatına, burada da olan bir şeyin başka ülkeden ithal edilip hem fiyatının katlanmasına hem de küresel ısınmaya katkıda bulunmasına sinir oluyorum normalde. Ama o 'your slimming partner' cümlesi, elimde tuttuğum browni'nin de suçluluuyla beni tavladı ve kaptım bir şişe.

Eti Browni Intense'i bir bardak çay eşliğinde keyifle yedim. Gerçekten methedildiği kadar varmış, nefis! Yine de ambalajlı ürünlere karşı mesafeli tutumumu ona da uygulamaya kararlıyım. İçinde onlarca katkı maddesi var... Ama kırk yılda bir yenir canım! En azından ayda bir, karın ağrısıyla uyanılan sabahlarda :)

Gelelim Contrex'e. Günlük kalsiyum, magnezyum ihtiyacını karşılıyormuş falan tamam, ama tadından hiç mi hiç hoşlanmadım. Ben ki günde en az 2 litre su içiyorum, şu an bundan bir udum almak dahi işkenceye dönüştü. Adaların suyu aynen bu tattadır, bilenler anlayacak ne demek istediğimi...

Hiç yorum yok: