05 Nisan 2010

Bu bir soygundur, eller yukarı!


Son birkaç aydır yoğun bir biçimde evlilik hazırlıklarıyla uğraşıyorum. Ev ve eşya sorunumuz -şimdilik- olmadığı için pek çok benzer durumdaki çifte göre avantajlıyız. Ama düğün meselesi başlı başına olay. Hele bütçeniz kısıtlıysa ve buna rağmen güzel bir şeyler yapmaya çabalıyorsanız...

Gelinlik ve düğün fiyatlarından bahsetmiyorum bile. Benim sinir olduğum normalde 5 TL olan bir şeyin sırf evleniyorsunuz diye aynı malzeme ve aynı hizmetle 20 TL'ye satılması.

Her zaman çektirdiğiniz 10 TL'lik fön, düğün ya, oluveriyor size 300 TL! "Ama, topuz, gelin başı falan istemiyorum ki... Sadece fön, ve duvağımı takacaksınız"; "Olsun" diyor, "gelin fiyatları budur saç ne olursa olsun..."

Evvelki güne kadar M.A.C. Cosmetics fanıydım. Ne zamanki "Normalde dışarıda makyajı 150'ye yapıyoruz ama geline yapçaksak 400 TL" dediler, bu aşk bitti. Nedir bu şark kurnazlığı? "Ben bıçağı tuttum abi, bahşiş", "Ben kapıyı açtım abi bana da bahşiş" zihniyetinden ne farkı var?

Bu arada bir de güzel yapsalar içim yanmayacak. Henüz Türkiye'de "Vay be!" dediğim bir gelin saçı/makyajı görmedim. Kendim yapsam daha güzel olur, o derece.

Düğün zamanı etrafımda dolaşacak sevgili bahşiş avcıları; sözüm size: Benden kuruş çıkmaz, haberiniz ola. 

Ve de son sözüm M.A.C.'e; Goodbye my love goodbye, goodbye and au revoir!!!

Hiç yorum yok: