26 Ocak 2010

Bistro Funfatale


Harf oyunlu cin bistro Funfatale, Kuruçeşme'de bir ay kadar evvel açıldı. Yeri güzel, tasarımı güzel, yemekleri güzel. Ama benim için en güzel tarafı ofisin karşı kaldırımında olması. Bebek'ten Kuruçeşme'ye taşındığımızdan beri bir kabusta yaşıyoruz. İş yeri Hadımköy'de, Güneşli'de, Ümraniye'de olanlar haklı olarak bana çok kızıyor. Ama Kuruçeşme gerçekten Boğaz'ın orta yerinde bir köy. Hem de kırosundan. İsmi 'Kıroçeşme' olarak değiştirilse yeridir. Yemek yiyecek yer yok. Şöyle bir bakalım:
Les Ottomans: Fazla niş.
Suada: Kışın ölü. Yazın öğlen çok güneş altı. Fiyatlardan bahsetmiyorum bile.
Özsüt: Kötü yemek, kötü servis.
Kuruçeşme Kahvesi: Özsüt'ün kardeş işetmesi. Yani kötü yemek, kötü servis.
Akasya Köfte: Kurtlu, saçlı, yağlı yemek.
Aşşk Kahve: Hem pahalı, hem saçlı yemek.
El Beso: Yeni açıldı, henüz test edemedik ama önsezilerim uzak durmam gerektiğini söylüyor.
Secret Passion: İç mekanı çok ağır, yemekleri ortalama.
Pafuli: Kazık.

Bu durumda Funfatale kurtarıcı gibi yetişti. Yemek iyi, evet pahalı ama uygun seçenekler de mevcut. En ayırt edici özelliği ise eğlence kısmı. Bebek'in Lucca'sı varsa, Kuruçeşme'nin Funfatale'i var. İş çıkışı güzel müzik, birkaç kadeh içki ve atıştırmalık için harika.



Bistro Funfatale
(0212) 359 15 17
Les Ottomans, Muallim Naci Caddesi 68, Kuruçeşme
www.bistrofunfatale.com
Her gün 11.00-01.00 arasında açık. Kredi kartları geçerli.

Time Out'ta yazdığım Bistro Funfatale yazısı için:
href="http://www.timeoutistanbul.com/p4666/yemeicme/bistro_funfatale"

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Gittim, gördüm, beğendim