22 Şubat 2012

Nane yeşili


İlkbahar sezonunun pastel renklerine bayıldım. Somonlar, fıstık yeşilleri, mercanlar nefis. Ama favorim 'mint green' tonları. Bugün havanın 24 derece olması ve güneşin pırıl pırıl parlamasıyla heveslendim ve sarı ojelerimi sürdüm, baharlıklarımı giydim ve kendimi havuz kenarına attım. Yok daha mayo giyme ya da havuza girme havası yok,  şezlonga uzanıp dergimi, kitabımı okuyorum. Eh, herkes Facebook'a kar fotoğrafı koyup nispet yaparken iyiydi, biraz da ben yapayım dedim!




Kulaklık: Urban Ears (Urban Outfitters)
Bluz: Jason Wu for Target
Ayakkabılar: Urban Outfitters (babet gibi çıkmışlar ama aslında Mary Jane)

1 yorum:

Diletta dedi ki...

cok sekersin!! burda da bugun hava tam baharlik sicak sayilmaz henuz buralar 18 derece. sevgili istanbulumuz 8 derece gorunuyor :) he he..sevimli bir bahar gunu diliyorum sana..
baci&abracci.