02 Şubat 2012

Jason Wu baharı


Jason Wu Target için özel bir koleksiyon hazırladı. İlkbahar/yaz 2012 için özel tasarladığı giysi ve aksesuarlar 30-40 USD gibi cok ozel fiyatlara satılıyor. 5 Şubat, yani bu pazar hem mağazalarda hem de online olarak raflarda yerini alacaklar. Ben siyah kedili çantayı gözüme kestirdim, onu almadan dönmem. Eh, gitmişken elbiselere de bakmamak olmaz! 'Bahar alışverişi için erken değil mi?' demeyin, hava burada 22 derece, ilkbahar çoktan başladı. Hatta Amerikalılar için yaz başladı diyebilirim, parmakarası terlikle gezenler çoğunlukta. Gerçekten yaz gelince neyle gezeceklerini çok merak ediyorum. Ben mi? 'Kızım ayağına terlik giy, karnın ağrır sonra'larla büyümüş bir Türk kızı olarak henüz çorabı çıkartamadım. 


1 yorum:

CafeCouture dedi ki...

ikinci siradaki ilk kiyafeti istiyorum lutfen ama!!