13 Aralık 2010

Hediye sorunsalı



Yılbaşı yaklaştı. Bahse girerim henüz hediyelerinizi almadınız! Ben 10-30 Aralık arasında ters açıda duracak Merkür'ün korkusuyla alışverişimin çoğunu tamamladım. Yakınlarınıza hediye almak kolay da, zevklerini iyi bilmediğiniz, hele ki arada biraz da resmiyet bulunan müşteri, çalışan gibi kişilere hediye seçmek bir dert.
Derdinizin devası: Momento. Biliğiniz hediye çeklerinden farklı. 'Al şu parayı da üstüne başına bir şey al' mesajı vermiyor. Karşınızdakine deneyim hediye ediyorsunuz. Bir restoranda çift kişilik yemek, windsurf, paintball, cilt bakımı, kuaför hizmeti, dans dersi gibi onlarca farklı seçenek sunuyor, birini seçip kullanıyorsunuz.

Özellikle müşterilerine her yıl saçma sapan hediyeler gönderen firmaların bu yıl Momento'yu keşfetmiş olmasını diliyorum.

3 yorum:

Diletta dedi ki...

merkurun ne tersligi olacak shibafucugum :)

Shibafu dedi ki...

Merkür retrograde pozisyonda olunca iletişim ve alışveriş gibi konularda sıkıntı yaşanıyor. özellikle de elektronik aletleri çok etkiliyo.. Mesela Merkür retrograde iken elektronik alet satın almamak lazım, bozulur büyük ihtimal. Ben o yüzden yılbaşı alışverişimi 10'undan evvel yaptım, yapabildiğim kadar. yaa işte böyle =)

Diletta dedi ki...

cok tesekkur ederim acikladigin icin :) bunu bildigim iyi oldu cunku ben ne zaman bi elektronik alet alsam hep bozulur ya garanti ile degisir yada tamirden cikmaz.