13 Temmuz 2011

Puantiye!





Bunca zamandır burayı ihmal ettiğim için senden özür diliyorum sevgili okur. Ama epey meşguldüm! Son 15 günde üç ülke gezdim, onun öncesinde de malum iş güç falan filan.

Neyse sonuç olarak artık buradayım, o konser senin bu festival benim geziyorum. Hepsine sıra gelecek, ama hepsinden önce nail art'ımı paylaşmak istiyorum.

Efendim yukarıda görmüş olduğunuz tırnaklar Sephora'da satılmakta olup Paris'ten alınmıştır. Buradaki Sephora'larda olma olasılığı epey yüksek ama sonradan dövünmemek için orada görmüşken aldım. Çıkartma şeklinde olduklarından kolayca uyguluyorsunuz, kuruma, taşma derdi yok. (Daha evvel de mavi rengini paylaşmıştım hatırlarsanız).

Bu yaz nail art çooook moda, en kolay ve ucuz yolu da bu yapışkanlı ojeler. Demedi demeyin.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

zaten puantiye severim pembe olunca bir de fonda yeşil elma durursa daha da çok severim.
çok güsel olmuş :)

Shibafu dedi ki...

Teşekkürler justlikeastar! :)