17 Şubat 2011

Balık omuza








Sezon başında 2 Ters 1 Düz'ün internet sitesinde görmüştüm bu balıklı kazağı ve o an aşık olmuştum. Satıldığı iki butiğe koştum ve elim boş döndüm. Aradan aylar geçti... Bir sabah uyandım ve normalde dikkatlice okumadan sildiğim özel alışveriş sitelerinden gelen maillerden birinde 2 Ters 1 Düz satışını gördüm. Daha yüzümü yıkamamıştım ki kendimi kredi kartı numaramı girerken buldum. Günlerce yolunu beklediğim kargo nihayet dün elime geçti ve ben bugün omuzumda balığımla işe gittim!

2 Ters 1 Düz İpek Arnas'ın tamamı el yapımı işlerden oluşan triko markası. (Detaylara ve koleksiyonuna buradan bakabilirsiniz)

Ürünler kadar etiketleri ve kutusuna da bayıldım.


3 yorum:

Diletta dedi ki...

Siteye simdi girdim baktim, ama sen en guzel kazagi secmissin! Gule gule giy cok yakismis!

Unknown dedi ki...

2 Ters 1 Düzün atlı tuniğini de çok beğeniyorum. Bu kazak sana çok yakışmış :)

Shibafu dedi ki...

Teşekkür ederim =)